Schimbarea comportamentului utilizatorilor de internet
Progresele din tehnologia informatie a schimbat complet modul in care clientii se informeaza despre produse si modul in care le achizitioneaza. Intr-o prima faza, site-urile web au ajutat pe antreprenori sa isi promoveze produsele agresiv, sa ajunga la mai multi clienti si sa imbunatateasca satisfactia acestora. Dar modul in care se realizeaza tehnic precum si trendurile se schimba frecvent, de accea site-urile traditionale trebuie sa fie regandite si relansate pentru o audienta mai mare.
Multe dintre site-urile existente nu au fost gandite initial pentru dispozitive mobile. Mai multe statistici arata ca exista o crestere constanta a celor ce folosesc dispozitive mobile ( vezi statistica w3schools )
Cresterea timpului de utilizare a dispozitivelor mobile
In zilele noastre, cei mai multi folosesc dispozitivele mobile atat pentru a cauta, compara cat si pentru a cumpara efectiv. Unele studii arata ca, cumparatorii petrec mai mult de jumatate din timpul online pe dispozitive mobile. Cresterea consistenta a timpului petrecut pe aceste dispozitive duce la o necesitate pentru afacerile online de a avea website-uri accesibile pe mobil.
O experienta grozava pentru vizitatori
Vizitatorii ce utilizeaza dispozitive mobile cauta sa gaseasca cat mai rapid ceea ce doresc, de accea viteza de incarcare a site-ului este foarte importanta.
Viteza re incarcare a unui website se mareste pentru versiunea de mobil - prin diferite modalitati tehnice, de la comprimarea si optimizarea resurselor folosite pana la folosirea de retele de distribuire a continutului.
Versiunea mobila face mai usoara comunicarea cu vizitatorul prin facilitarea navigatiei simple si informatii de contact usor de accesat. De asemenea functiilor precum «click to call» sau detectia locatiei pot transforma experienta vizitatorilor intr-una mai placuta mai accesibila si concretizata intr-o vanzare.